Din punctul de vedere al unei companii conştiente de importanţa calităţii, TopScaune este partenerul perfect, care nu se abate niciodată de la nivelul de calitate cu care şi-a obişnuit clienţii.

Datorită calității scaunelor de birou comercializate de TopScaune și faptului că am onorat mai mult de 50.000 de comenzi la nivel național, începând cu data de 01.08.2021, oferim un serviciu unic, care ne transformă într-un partener foarte atractiv, răsplătindu-ne clienții persoane fizice oferind GRATUIT EXTRA-GARANȚIE DE 1 AN la toate SCAUNELE DE BIROU, conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. 

Persoanele fizice vor beneficia de o perioada totală de garanție de 3 (TREI) ani (2 ani perioada de garanție + 1 an perioada de extra-garanție). Perioada de extra-garanție de 1 an se aplică în momentul plasării comenzii, nu și retroactiv.

Perioada și beneficiile asigurate de Extra-Garanția de 1 an acoperă toată durata de garanție inițială, la care se adaugă un (1) an. Acest serviciu funcționează independent fără să afecteze celelalte servicii standard oferite de către TopScaune.

Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Garanția bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de S.C. Impansan S.R.L., se soluționează la punctul de lucru al societății din Bdul. Dorobanților, nr. 669, Hala A1, Mun. Brăila, jud. Brăila. 

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 9/2016.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația, după caz înlocuirea acestuia este asigurată de SC Impansan SRL.

În timpul perioadei de garanție producătorul își rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedește a fi defect de fabricație.

Garanția acoperă numai acele defecte care apar în exploatarea normală a produsului și nu se aplică pentru acțiunile ce nu sunt conforme instrucțiunilor de utilizare (loviri mecanice, zgârieturi, depășire greutate maximă admisă, udare, umezire, folosire soluții interzise, etc).

Costul trimiterii produsului pentru care se acordă garanția, la unitatea service, cade în sarcina cumpăratorului, firma noastră suportând costul trimiterii produsului reparat la cumpărător.

Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.

Pentru a beneficia de service în conformitate cu această garanție:

  1. Dacă ați achiziționat scaunul dvs. direct prin www.topscaune.ro, vă rugăm să trimiteți o cerere de garanție, contactând Departamentul de garanție la adresa de e-mail garantie@topscaune.ro

  2. Vă rugăm să pregătiți informațiile detaliate despre comandă pentru ca Departamentul de garanție să înceapă solutionarea reclamației dvs.

  3. Vi se vor solicita fotografii și/sau videoclipuri cu defecțiunile/complicațiile/situațiile pe care le întâmpinați pentru a permite Departamentului nostru de garanție să vă asiste în continuare.

  4. Dacă ați achiziționat scaunul dvs. de la un furnizor terț autorizat, va trebui să furnizați o copie a chitanței și facturii dvs. Furnizorii terți autorizați pot avea propriile politici, care pot modifica durata garanției pentru scaunul achiziționat. Dacă un scaun este achiziționat de la un furnizor terț autorizat, garanția scaunului va consta în politicile oferite de vânzătorul scaunului, nu cele oferite de TopScaune.

  5. TopScaune nu poate extinde sau modifica garanția care ar veni odată cu achiziționarea dvs. prin intermediul unui furnizor terț autorizat.

  6. Vă rugăm să acordați 15 zile pentru ca cererea dvs. de garanție să fie procesată, aprobată, soluționată și expediată.

  7. Dacă inventarul pentru piesa necesară nu este disponibil, piesa ce urmează a fi înlocuită în baza garanției va fi livrată odată ce inventarul este completat.

  8. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs sau cu plata diferențelor de preț.

  9. Dacă cumpărătorul nu dorește un alt produs, clientului i se returnează suma plătită pe produs, diminuată proporțional cu numărul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garanție. (de exemplu: dacă produsul a fost utilizat 6 luni de zile, se returnează 6/24 = 75% din suma plătită inițial).

  10. Programul de funcționare a Departamentului nostru de garanții este de luni până vineri, de la 09.00 la 17:00 și este închis sâmbăta, duminica și de sărbătorile legale.